-
Świadectwo charakterystyki energetycznej dla mieszkania
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, świadectwo charakterystyki energetycznej niezbędne jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku. Należy je również mieć w przypadku wynajmu bądź sprzedaży nieruchomości.
Gdy staramy się o dofinansowanie, np. z programu Moje Ciepło do wniosku należy załączyć świadectwo bądź charakterystykę energetyczną budynku.
W celu wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej Zamawiający przesyła elektronicznie następujące informacje:
- dane Inwestora,
- dokładny adres budynku,
- zdjęcie budynku,
- informację czy budynek był oddany do użytkowania (jeżeli tak, to kiedy),
- rzut pomieszczeń, wysokość pomieszczeń,
- w jaki sposób ogrzewany jest budynek (gaz, pompa ciepła, ogrzewanie podłogowe / grzejniki etc.),
- czy zamontowana jest fotowoltaika (jeżeli tak to jakiej mocy),
- czy jest wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła ("rekuperacja"),
- czy projekt zakładał chłodzenie.
W razie wątpliwości zapewniamy pomoc w uzyskaniu informacji :).
Opracowanie możemy wysłać pocztą lub drogą elektroniczną (standardowy pdf podpisany poprzez ePUAP).
Standardowo opracowanie drukowane jest w 2 egzemplarzach.
Po przesłaniu materiałów do wykonania opracowania i uzgodnieniu szczegółów, zostanie wystawiona faktura proforma do zapłaty.
Po opłaceniu faktury, wykonamy świadectwo i przekażemy je na wskazany adres. Faktura VAT przekazywana jest z wykonanym świadectwem.
Posiadamy uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
Posiadamy uprawnienie do wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej budynków.
Mamy stosowane ubezpieczenia OC do powyższych prac.
Mamy wieloletnie doświadczenie przy budynkach małych (np. jednorodzinne) lub wielkopowierzchniowych.